Friday, February 1, 2013

School 2013

Ehemmm *sakit tekak* Okay. Haiii awak awak awak semua! sudah lama bertaun tahun berabad-abad saya tak update kan? ehhhh? mengarut dah tuu. biar tahun lepas pun. okayy. mesti ramai rindu saya *perasha* ihiks! okay. back to the main topic. haritukan. sekolah saya ada kem super hebat untuk form3 & form5. Ada gambar nak letak. siapa taknak tengok, sila lah tekan button (x) dekat atas tu yee. Here we go!
























I found it! Haksss. sweet je kan kakak form 5 kita ni. awww awwww!

Yang last ni. Impian kiteorang. Kelakar jee. tapi insyallah jadi kenyataan. Mari kita tolong aminkan yee :)


Ini kertas Najihah punyaa :)


Ini Syakirah punyaa :)


Ehemm *batuk* Ini saya punyaaa :)


Ini Batrisya punyaa :)


Ahaaaaa. this Munirah punyaa :)


Arina punyaa :)



Ini Alia Hakima punyaa :)


Dyah punyaa :)


Awwww. Mereka sangat comel! 


With Ateh, kaunselor penceramah kem super hebat :)

Ini sahaja gambar yang saya boleh tunjuk. padahal beratus-ratus lagi. saya ambil yang elok sahaja. Ihiks. Lets off. Get to go. Assalamualaikum :)

























No comments:

Post a Comment